piątek, 10 maja 2013

Witam,


Pierwsza notka. Ohh. najgorzej zacząć .Więc...
Chciałam spróbować czegoś nowego , fajnego i wpadłam na pomysł  założenia bloga. Myślę że ogarnę się i będę tutaj pisać często.Będzie trudno bo już od września zaczynam naukę w nowej szkole.Ale dam radę. To może przejdźmy do notki . Chciałam wam powiedzieć o koncercie Bednarka na którym byłam tydzień temu w czwartek we Wrześni.





Bawiłam się świetnie. Chyba najlepszy koncert na jakim byłam. Energia niesamowita. Niestety autografu nie mam bo transport by mi uciekł.;/
Tylko  wspomnienia.
Za dwa tygodnie składanie podać do szkół a  ja mam mętlik  w głowie i nie wiem co wybrać. łaał. fajnie c' nie ? ;o
 
  

podaruj mi coś, czego nie zdobędę sama . ‚

3 komentarze:

  1. powodzenia w blogowaniu. świetne zdjęcia i blog ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dfghyjtrdg jezu Bednarek, mój idol. <3333
    jak ja ci zazdroszczę kochana! boże. :c
    Podobno do nas ma przyjechać we Wrześniu, mam nadzieję, że zajmę pierwsze miejsce w rzędzie tak jak w tą sobotę! Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszam na bloga best-frieend.blogspot.com
    Powodzenia w pisaniu! Chętnie go zaobserwuję, tylko dodaj odpowiedni gadżet!
    Jesteś directioner? Widziałam, że masz drugiego bloga :) <3
    best-frieend.blogspot.com jeszcze raz zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taak jestem ;33
    okeej. już maam , możesz już zaobserwować ja już to robię u ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń