wtorek, 28 maja 2013

Poznań ! ♥

  
Uwielbiam po prostu zakupy w Poznaniu ; D
Ogólnie pojechałam tam do lekarza no ale czemu by nie zaliczyć jakiś sklepów ? ; )
Ogólnie tylko straciłam trochę kasy no ale cóż ;cc
Spodobały mi się małe dywaniki w odcieniu fioletu no i musiałam kupić , fajnie wyglądają nawet ; D
Wreszcie kupiłam sobie okulary  przeciw słoneczne w których wyglądam nawet dobrze.

O . właśnie takie ;)
 






I jeszcze o koszulę się wzbogaciłam ; )
                               Koszula damska
Jutro jadę papiery do nowej szkoły zawieźć to może pójdę jeszcze pochodzić i spodenki  bym musiała  sobie kupić no !;D                                  

eem. no wiem rzadko dodaję ale postaram się częściej jakoś to wszystko ogarnąć ; D





,,I ciągle sobie zadaje pytanie co mną wtedy kierowało, że Ci zaufałam''







10 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś koszulę? Śliczna.
    http://daarias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest świetna! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. okularki przeurocze !! przydałyby mi się identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się chyba nie umiem przekonać do tych dwukolorowych okularów... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna koszula, ja jestem z Poznania i rowniez kocham zakupy w tym miescie ;)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wchodzę na twojego bloga i bach! Urzekł mnie Twój nagłówek! :D Jest cudowny :) Koszula jak najbardziej ok, oksy już mam takie w swoim posiadaniu tylko, że biało różowe :D
    Dopiero zaczynam, nie nalegam ale zapraszam! :D

    http://aaapsiik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta koszula : )

    asteja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń